lördag, maj 14, 2016

Nu Ă€r jag tillbaka 😀

Att just blogga har inte varit högprioriterat den senaste tiden, men det gÀller inte handarbetandet.

HĂ€rom dan sĂ„ fick jag Ă€ntligen fĂ€st trĂ„darna pĂ„ en ny topp/tunika som jag virkat under vĂ„ren. 

Det Àr eget pÄhittat mönster, började med att virka tvÄ stora mormorsrutor. Sen virkade jag ihop dem sÄ det blev en lite topp. Fortsatte med virka tre stolpar och en luftmaska (upprepade hela tiden runt, runt) för armar och nederdelen.

Garnet Àr Himalaya Batik fÀrgnr 59514 och med virknÄl 4 gick det Ät ca 4 1/2 nystan.



 


 

1 kommentar:

  1. Hejsan! Jag sÄg den Yoda mössa du gjort till en kollega för typ tre Är sen o ja undrar om de gÄr att bestÀlla av dej, ja vill verkligen ha en sÄdan mössa! Den va sÄÄÄÄÄ fin :) Maila mig gÀrÀna pÄ mikaelasoderberg@hotmail.com

    SvaraRadera