lördag, april 30, 2011

Dag 25 efter operationen

Svårt att förstå att det gått snart en månad sen jag gjorde min Gastic Bypass....och på måndag är sjukskrivningen slut och det är dags att börja jobba igen. Är inte så jätte-motiverad just nu att gå tillbaka till jobbet, det har varit så skönt den här månaden att bara ta det lugnt och njuta av livet.....
Men som jag brukar säga - man måste ju förtjäna sitt levebröd på något sätt.

Lite roliga nyheter blev det också i morse när jag vägde mig. Sen i oktober förra året (då jag vägde som mest) så har jag nu gått ner totalt 20,1 kg!!!
Då räknar jag med de kilon som jag gick ner innan op - när jag gick hos dietisten samt på pulver innan operationen. Inte så tokigt, eller hur?

4 kommentarer:

  1. Grattis till din viktminskning. Tänk vad många strösocker paket det blir :P
    Fin bolero i förra inlägget.

    SvaraRadera
  2. Tack Carina!
    Ja, det blir en hel del paket och fler ska det bli :)

    Gillar det mönstret för boleron och det var så lättgjort att jag inte kunde låta bli att göra en till.

    SvaraRadera
  3. Grattis vännen =) själv så har jag tappat 19,7 kg. Lite närmare målet.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jonna - ja, vi kommer att komma dit och bli så snygga!!!!

    Kram och grattis till 19,7 kg :)

    SvaraRadera