måndag, maj 09, 2011

5 veckor sen operationen

Då har man klarat av en jobbvecka, det gick ju bra, men ville bara vara ledig hela tiden.... Nu längtar man till semestern.

Det märks att man börjat jobba igen och sitter stilla hela tiden på jobbet (sitter ju framför datorn 8 timmar då). Visst gick jag ner den här veckan, men inte mycket jämfört med föregående veckor. Får se till att börja träna ordentligt nu så att jag når under 100kgs-gränsen snart.

Det går lite långsammare med virkningen också denna veckan, men första hjärtekatten är klar och nr 2 är på g. Hoppas kunna göra klart den i kväll så att jag kan skicka iväg dem imorgon.

Men det får bli efter kvällspromenaden. Det var så varmt innan idagm att jag beslutade mig för att ta promenaden senare och sitta ute på uteplatsen i solen istället.
(bra när man jobbat helg att sen kunna vara ledig när det är bra väder!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar