torsdag, oktober 20, 2011

Utlottning!!

Jag tänkte faktiskt ha en lite höstutlottning jag med för att fira!
Anledningen har inget med bloggen att göra (antal besökare, inlägg eller så) utan för att jag nu har gått ner så pass mycket sen min Gastic Bypass-operation i början av April att jag nu längre inte har fetma, utan är 'bara' överviktig!!!

Jag lottar ut ett paket med 5 nystan - ett i Opera Lame och 4 stycken nystan (á 50 gr var) som jag köpte från Turkiet i våras.

Reglerna är enkla:
1 kommentar = 1 lott
1 kommentar & länka från blogg = 2 lotter

Har du ingen egen blogg så skriv din e-mail address.

Den 24 november så drar jag en vinnare så senast midnatt 23 november ska man ha kommenterat för att få delta.

7 kommentarer:

  1. Klart jag vill vara med...länkar också från min blogg genast dvs två lotter.

    SvaraRadera
  2. Kul att du vill vara med i min utlottning! Önskar dig lycka till :)

    Tänkte även passa på att vara med i DIN utlottning också, nu när jag ändå trillade hit. Har länkat med bild från högra sidospalten, under "Tävlingar".

    -LadyNight
    http://pysselstund.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. ååå vad kul! Vilket härligt garn :)) Och främst vilken bra anledning att fira! Bra jobbat!

    Länkar från min blogg så 2 lotter för min del :)

    http://phenspyssel.blogspot.com/

    zirania82@gmail.com

    SvaraRadera
  4. hej en bra anledning att fira grattis.vill gärna vara med.
    magnussoningrid@yahoo.se

    SvaraRadera
  5. Självklart vill jag vara med och fira! Jag länkar i sidebaren och ber om två lotter.
    Tack,
    Sarah

    SvaraRadera
  6. Hej jag vill också se om jag har tur så jag tar
    2 lotter tack. och hoppas på tur. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  7. Åh vilken underbar utlottning! Har redan stora planer på vad man kan göra med ett sånt fint garn, så nu är det bara att hålla tummarna. En lott!

    SvaraRadera